tiistai 5. huhtikuuta 2016

Pomo soitti :D

Jippii se nyt sitten todella kevät.
Pomo soitti, että kledjut niskaan ja töihin sieltä! Tämä bloggailu nyt sitten taas kesäksi hiljenee, koska puutarhuri on toisten pihoilla, omalla pihalla ja vain yöt sisällä :D.
Tässä nyt vähän kuvaa mun pikkiriikkisen pienestä kasvihuoneesta. Joka on nyt siivottu valmiiksi, odottamaan sisälle kylvettyjä kukkia yms mukavaa ♥


























Todella pikkuine kasvari mutta sitä paremmin siellä kaikki herkut ja kukat kesäisin kasvaa ♥

Mukavaa viikon jatkoa sulle sinne. Mä lähden kaiveleen duunivaatteita esiin. Ja herätys aamulla jo 5.30 joka aamu ennen kesälomaa :D Voi olla alkuun taas vaikeaa kun on saanut nukkua vähän pidempään ...

                                              ♥ Tianna ♥

5 kommenttia:

  1. Ihanalta näyttää kasvihuone!
    Oikein mukavia työpäiviä sinulle Tianna!😊

    VastaaPoista
  2. Kyllä nyt kelpaa kasvariin istutella kaikkea kivaa ja kaunista.
    Hyvää duunin alkua!

    VastaaPoista
  3. Onhan se mentävä, jos pomo kerta käskee;) Mulla kököttelee pihassa nyt lava muurikiviä ja odottelen routien sulamista, niin mäkin pääsen toteuttamaan mun projektia. Mukavia ja vähäsateisia työpäiviä:)

    VastaaPoista
  4. Voi että; kasvihuone :) <3 Tääkin haluaa tänä kesänä kasvihuoneen!! Mukavia työpäiviä! :)

    VastaaPoista
  5. Kiva kasvihuone ja kaikkia kivoja koriste-esineitä siellä! Hyviä työpäiviä sulle. <3
    Ja mukavaa viikon jatkoa.

    VastaaPoista

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)