maanantai 10. helmikuuta 2014

Tiistai,ensimmäinen kirjoitus ja olen tiistainlapsi :)

11.2.2014

         
,
 
Kurjasti alkaa tämä viikko,  flunssa jota mä harvemmin poden on saanut minustakin otteen.Viikonloppuna kävin maailmaani mullistavan Reiki 2 kurssin.Ja täytyy sanoa, että taas ollaan sellaisten asioiden äärellä jotka ovat niin mun juttuni.Reiki tuli elämääni keskimmäisen lapseni kummitädin ja erittäin hyvän ystäväni kautta jo vuosia sitten.Nyt olen sitten itsekkin opiskellut ja nyt katsotaan koska aika on valmis 3.lle tasolle Reikimasteriksi.Elämääni mahtuu kyllä paljon muutakin.Asutaan siis tälläisessä ihanassa 50-luvulla rakennetussa rintamamiestalossa.Jossa lattiat narisee ja ikkunat ei enään vedä kiitos alkuvuoden ikkunarempan.Mun kaikki vapaa-aikani kuluu kirppareilla kulkemisessa aarteita etsien ja nettikirpparitkin on käytössä.Ja sitten illat ja yöt tuunailen ja feng shuilen.Hauska esimerkki touhujeni laadusta.Olin kesällä ostanut kirpparilta ihanan olohuoneen pöydän ja tuunannut sen meille sopivaksi.Poikani tuli illalla kotiin ja kummasteli pöytää olohuoneessa ja siihen mieheni tokasi, se on meidän uusi olohuoneenpöytä, mutta tuskin se siinä enään ensiviikolla on.Tässä nyt alkuun jotain ja kiitos jos kävit kurkkaamassa :).Mä menen peiton alle....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)