maanantai 10. marraskuuta 2014

Kaappimania

Mulla on ollut tässä syksyn aikana ns, kaappimania.Kyllästyin meidän kaappeihin ja niiden väriin ja tientekin saman aikaisesti.Toista kaappia olin "sietänyt" värinsä puolesta jo pitkään ja ajatellut, että kaiken ei tarvitse olla valkoista.Ei tietenkään! Mutta kuinka kivalta kaikki näyttää kun huonekalut ym , on valkoista.Ja verhoilla,tyynyillä ja matoilla sitten saa väriä.Ainakin minä tykkään näin :).Ja monien yritysten jälkeen olen aina palannut takasin valkoiseen.No kuvia katsottuanne olette varmaan samaa mieltä, että valkoinen on kaunista....

Tässäpä tämä Ikean ihme, etuovista oli lasit pois ja laitoin tilalle pitsiverhoista palat,



Hoittuna ja yksi kerros maalia...

Ja tadaa! Kaappi on valmis,takaseinään laitoin kontrastiksi samaa tapettia mitä meillä on ollkarin seinässä.

Täkin rumilus sai hiontaa pintaan ja maalia...

Tässä vaille valmis.Sisäpuolelle laitoin myös harmaan sävyistä tapettia.Mutta siitä ei ole kuvaa enään koska kaappi on nyt täynnä  lasiesineitä en viitsi kuvata...Mutta eikös vain valkoinen ole parempi! Mähän sanoin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)