maanantai 16. maaliskuuta 2015

Köyhäily tuoleja

Heissan :)

Täällä kuluu päivät könkäten ja hermot kireellä!
Mä olen lukenut blogejakin niin paljon, että kohta pitää ostaa uusi talo ja aloittaa kaikki alusta :D .
Mulla täällä mitään tapahdu..tyttö pelasti jostain minulle köyhäilytuolin.Se vaatiin vähän korjaamista mutta sitten joskus..Nyt se menee yöpöytänä.
Pitäisi löytää lisää erilaisia tuoleja tuon ihanan köyhäily ruokapöydän ympärille.Se jää nyt sitten sisälle ja ulos etsitään joku muu.














 Mukavaa viikkoa sinulle sinne ja tervetuloa uusi lukijani ♥





                                                          ♥ ♥ ♥

12 kommenttia:

  1. Ihanan tuolin tyttösi löysikin:) sopivasti vanha ja kulahtanu, just minunki makuun!
    Ruokapöydän ympärilläkin sulla niin upeat tuolit!
    Tsemppejä ja haleja sulle<3

    VastaaPoista
  2. Kaunis tuoli! Meillä melko lailla samanlaiset keittiössä, vähän erilainen jalkaosuus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin tykkään ja tahtoisin lisää samanmosia :D

      Poista
  3. Ihana, kaunis vanha tuoli! Joskus kieltämättä tuntuu, kun blogeja lukee, että tuon mä haluun ja tuon ja tuon...loppua ei näy ja sitten palaa nöyränä taas maan pinnalle. Joo, ei tänne olis ehkä mahtunutkaan niitä juttuja:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ja joskus ihan oksettaa kateudesta joku ihana huonekalu, huone kokonaisuus, kasvuhuone yms ja sitten katsoo omaa kotiaan ja ällöttää kaikki! Mutta se onneksi menee ohi :D

      Poista
  4. On kyllä todella ihana tuoli! :) Laitatko minulle sähköpostilla osoitteesi, niin saan laitettua sinulle blogihaastepaketin tulemaan? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja juu laitan.Mä jo unohdin koko haastehomman :D

      Poista
  5. Kaunis tuoli, siinä sulle tekemistä saikuksi kun metsästät vaikkapa netistä lisää noita tuoleja. :)

    VastaaPoista
  6. Niin, minä en osannut etsiä sähköpostiasi, että olisin laittanut pyytämääsi spostia. Vinkkaatko minulle? :)

    VastaaPoista
  7. Ihana tuoli, arvaa vaan tykkäänkö?? Pinnatuolit sulattaa just mun syrämmein;)

    VastaaPoista

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)