sunnuntai 8. marraskuuta 2015

Tähän ei ole otsikkoa :)

Isäpäivän iltaa ♥

Kauan kateissa ollut blogivimmani palailee näin talven tullen..
Lukenut olen "salaa" teidän juttujanne ja hakenut vinkkejä :) Mutta omaani en ole aikaiseksi saanut päivittää..ja syy oli varmaan koska kaikki meillä oli tylsää :D Kunnes tässä värimaailmani aukesi  ja löysin mustan, ruskean ja harmaan.Ne minun omat värini.Koko kesän ja syksyn aina kun töiltäni eli harvoin olen jaksanut, kotimme on saanut uuden ilmeen.
Tähdet, valkoinen ja kaikki kumma krumeluura on saanut lähteä.
Vanhoja juttujani kun olen katsellut tulee sellainen olo niistä , että hyi kammo!!
Puutarhuri pääsee kohta kauan odotetulle talviunille niin aikaa taas riittää tätä toista vimmaani toteuttaa.


Olen myynyt melkein kaikki meidän huonekalut ja ostanut, löytänyt, dyykannyt ja tuunnanut uusia.
Ja nyt tuntuu siltä että meillä on taas vaihteeksi sellaista mistä pidän.


Napsin tässä illan hämärässä nyt jtn , mä tarvitsen uuden kameran!! Tämä kaappi vanhus on yksi löydöistäni. Myyjä kertoi sen olevan Pitkänniemen mielisairaalasta hoitajien kansliasta vuodelta 1944.Kaappi on täysin ehjä ja kaikki avaimet tallessa ja lukotkin saa kiinni.


Valehtelin, onhan tuossa tähti :)


Mustaa rautaa :) Ikean valkoinen rautapöytä muuttui mustaksi.Kynttilänjalkakin oli valkoinen , eipä enään :) Voitte uskoa että on paljon kulunut maalia!


    Mukavaa tulevaa viikkoa sinulle sinne ♥

13 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Niin onneksi aina silloin tällöin tekee "mullistavia" löytöjä .

      Poista
  2. Mahtava löytö. Mulla on välillä ollut vähän samanlainen fiilis. Tavaroiden myyminen on vapauttavaa.
    Kivalta näyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se vaan on kumma kun vanhoja myy ja tilaa mukamas tulee..mutta se on optinen harha :D

      Poista
  3. Tieto vanhan huonekalun alkuperästä nostaa sen arvoa, kuten tuon kauniin kaapinkin kohdalla. Tuo tumma tapetti on ihanaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tuo tapetti on ollut jo 3v!! tehosteseinänä. Ja tuo aika on minulle pitkä..enkä ole kyllästynyt.

      Poista
  4. Kummasti sitä mieli välillä muuttuu, mutta väliäkö hällä...kaunista on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Isännän mielestä nyt ei tarttis mielenmuuttua moneen, moneen vuoteen :D

      Poista
  5. Täältähän löytyi kiva blogi ja ihanan tunnelmallisia kuvia. Tänne palaan toistekin :)

    Tervetuloa vastavierailulle: http://hirsiseinaajahirvensarvia.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)