tiistai 9. helmikuuta 2016

Makuuhuone kaipaa muutosta ja äkkiä! ( myydään 50- luvun lipasto )

Mä olen totaalisen kyllästynyt makkariin meillä :/
Siellä kun on tavaraa ihan liikaa! Ja typerä sänky!
Ja kammo hylly joka on täynnä isännän mappeja yms kirjoja...koska hänellä työnsä takia niitä kamalasti on ja ne on oltava nopeasti ja helposti saatavilla. Niin olen myöntynyt sitten tähän hyllyyn. Koska jos hyllyä ei olisi ne kamat olisi pinoissa lattialla :D

















Ja on myytävänä tälläinen lipasto hässäkkä liekkö 50 luvulta , alkuperäisessä kunnossa. Lukko auki mutta avain on kadonnut :/  Spostilla ottaa hän yhteyttä jos kiinnostaa :) sievanentianna@gmail.com



Mä taidan lähteä Ikeaan , etsimään iloa makkariin. Olen saanut myytyä täältä tavaraa niin periaattessahan kun sijoitan ne rahat Ikeaan en menetä rahaa :D ...hyvä logiikka!


Iloa päivääsi synkästä ilmasta riippumatta :)

♥ Tianna ♥

1 kommentti:

  1. Välillä sitä tyystin kyllästyy johonkin ja muutosta on saatava ja hetimmiten! Mukavaa Ikea päivää, sieltä löytyy kyllä kaikkea!:)

    VastaaPoista

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)