keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

All the stuff I need ( and don`t )

Mä rakastan myös näitä hemmetin lasikupuja ♥ niitä tahdon paljon lisää!



Ihastuttava kevätpäivä sai minut yllättäen siivoomaan kun tuo pihakaan ei houkuttanut märkyydessään.Tummat, paksut ja lämpöiset matot saivat lähteä!Kesällä pestyt ja jo lattioilla olleet vaaleat matot laitoin.Ei ne niin likaisia ole, välttävät kesään asti.Ja tässä eläinten ja lasten paratiisissa kun ei lattiat ja matot pysy puhtaina.Mikä ihana valo ja raikkaus tulikaan :) Jaa tulihan tuo "ihana valo" taas...mulla on jostain kumman syystä soinut koko päivän päässä Samuli Edelmanin Ihana Valo biisi.Ja mä en edes tykkää koko ukon tuotannosta :D.Huonekalut kuitenkin pysyivät paikallaan.Rojunurkkia ehdin myös käydä läpi ja laittaa nettikirpparille myyntiin taas kaikkea.Vaikka aina tulee se (hamstraajan) tunne, että jos mä kuitenkin tarviin tätä joskus.Feng Shui sanoo, että kaapeista täytyy 3kk välein siivota kaikki turha pois!Viimeviikolla piti saada tänne avaruutta ja tavaraa pois TILAAAA!Ja nyt taas mä alan täyttää kaikkea missä oli tilaa.Vintillä oli lojunut vuoden päivät tyttären vaatehuoneessa sellanen iso kulmahylly.Eilen illalla myöhään sen keksin, että maalaampa sen valkoiseksi.No mä sitten yöllä raahaan sitä painavaa hyllyä alakertaan ja aloitan maalaamisen.Mies kysyi, että pitääkö se nyt yöllä maalata?En kerinnyt itse vastaamaan kun hän jo tokasi itselleen että olipa typerä kysymys :).No yhden pinnan vedin yöllä ja tänään loput.Ja tilaahan täällä ei sille hyllylle oikeesti ole mutta keksivä löysi nurkan sille....

Hylly paikallaan ainakin toistaiseksi :)




Kirppislöytö eiliseltä, kristallikynttelikkö härpäke 3e ♥


Näitä ei ole koskaan liikaa, meillä on mooontaaa...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)