perjantai 14. maaliskuuta 2014

Etukäteis synttärilahjoja

Yökukkuminen ja roikkuminen nettikirppiksellä kannattaa.Viimeyönä kun oli lupa valvoa kun oli edessä etäpäivä koulusta,silloinhan ei tarvitse aamulla herätä aikaisin.Mä siis roikun nettikirpillä ja onneksi!Bongasin sieltä nimittäin aivan ihanan 50-luvun astiakaapin.Kaikenmaailman lehdissä ja blogeissa olen sellaisia nähnyt ja haaveillut meillekkin sellaisen saisin.Ja nyt meillä on :).Rakas ihana Mieheni sen minulle etukäteissynttärilahjaksi osti ♥ Entinen omistaja on aloittanut sen tuunaamisen ja into loppui.Minä jatkan ja maalaan sen valkoiseksi, tietenkin :).Ja nupit vaihdan.Ja nyt kiireellä kaapin kimppuun koska sunnuntaina on tuon nuoren Isännän rippijuhlat ja haluan ,että kaappi on paikallaan kauniina sunnuntaina kun vieraat tulevat.Oikeen mukavaa viikonloppua sinullekkin.....kiitos "kyläilystäsi" täällä.
Ihanuus kaapin ala-osa

Ja ylä-osa ja pian ne on valkoisia ♥

2 kommenttia:

  1. Minäkin monesti kukun yöllä nettikirppareilla. Mutta annas olla kun joku kiva löytö tulee eikä kehtaa silloin soittaa tai laittaa viestiä. Paniikki iskee. Aamulla heti soitto ja toivomus ettei kukaan ole kerinnyt ensin. ;) p.s. Kommentoin tänne vanhaan kun oon pläränny tätä sun blogia ja tänne oon päässyt. Sulla on hauskoja juttuja ja kirjotat just hauskan suorasti asioista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa kiitos :) Juu nyt taas on aikaa roikkua kun on talvilomalla, ja isäntä tykkää kun ouva löytää kaikkea tarpeellista :D

      Poista

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)