perjantai 21. maaliskuuta 2014

Tyynyjä, mä tahdon lisää tyynyjä :)

Kaiken tähtikrääsän,bling bling, vanhat lasipullot ymn tarpeellisen ihanan keräämiseen tuli lisäys.Mä olen nyt hulluna tyynyihin :D.Ja tänään kaikkien velvollisuuksien hoitamisten jälkeen jäi aikaa monen tunnin kirppiskierrokselle.Lähdimme ystäväni kanssa naapurikaupunkiin kiertämään...hah tosin 6h tuntia kului ja kävimme kahdessa!Mä en tajuu et miten 3 tuntia voi mennä yhdessä paikassa???Ajantaju vaan kertakaikkiaan katoaa.Mutta yhtään tyynyä tai päällistä en löytänyt :(....Mutta muutama mukava muu kiva juttu kyllä löytyi.Tuo minun ihana mies naureskelikin kun kotiin tulin "juttujeni" kanssa , että arvasi missä mä taas luuhasin työpäivän mittasen ajan :D.Yhdellä tai siis sillä toisella niistä kahdesta jossa kerkesimme käydä myytiin jonkun hotellin kamoja.Ja mua jäi nyt kaiveleen siellä olleet teräksiset jälkiruokamaljat sellaiset jalalliset.Nypin niitä kauan aikaa ja jätin siihen :( Itseni tuntien mä ajelen sinne huomenna hakemaan ne :D.Ja löytyi pari muutakin kivaa hotellin juttua kotiin.Niistä myöhemmin sitten.Aurinkoista viikonloppua sinulle sinne, sillä huomenna aurinko paistaa ja on kevät sää ♥

Tyynyjä ♥

Kas jäipäs typerästi nämä tähän :D

Tämä ei ole tyyny vaan yksi rakkaistani Iida :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)