sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Pullonkerääjä

Sunnuntaita ♥
Perjantaiyön lumet sulaa kohinalla :(
Superjännä salibandy matsi Suomi-Ruotsi piristää iltaa jos Suomi voittaa!
Mä olen koukussa pullojen keräilyyn.Siis en tarkoita palautus pullojen vaan kaikkien vanhojen pullojen.Tässä kerran taas onnisti kirpparilla, joku halusi luopua omistaan ja halavalla!
Pullot ovat kuin uusia vaikka ovat vanhoja ja etiketitkin ihan ehjiä.
Minun pullokokoelmassani on varmaan n 100 vanhaa erilaista pulloa, mutta tässä nyt näitä uusimpia löytöjäni.















Ja mukavaa alkavaa viikkoa sulle sinne ♥

2 kommenttia:

  1. Wau! Minullakin on muutama vanha pullo kirpparilta, mutta siis vain muutama :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vanhoja lääkepulloja,lasisia sairaalan tuttipulloja ymn..itseasiassa tahtoisin kaapin näille kaikille pulloille :D .

      Poista

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)