tiistai 2. joulukuuta 2014

Ja sitten tuli harmaa...

Tiistaita ystävät :).
Mulla meni viikonloppu maalipensseliä ja telaa heilutellen.Alunperin olin miettinyt kuukausia meidän keittiön tuolien maalaamista.Meillä on keittiöön kahdet ruokapöydän tuolit, joita sitten fiiliksen mukaan vaihtelen.No nämä molemmat ovat valkoisia.No lauantaina sitten maalikauppaan ja tuumasta toimeen.Ostin vain kiiltävää valkoista ja mustaa ja sävytin maalin itse.No kun maalia riitti se levisi yhteen pikku kaappiin ja keittiön emännän jatkeeseen :) Ja ehkä mä vielä yhden isommankin kaapin harmaaksi laitan.Kun meillä on joka huoneessa vähän niinkuin omat värit.Pahoittelen kuvien hämäryyttä mutta meillä on pimeetä vaikka on valot ja ikkunatkin löytyy.Mä jätän sut nyt katseleen näitä kuvia ja lähden tutkinnon osaa suorittamaan koululle.Asiakaspalvelua kukkakaupassa på svenska.Ja sitten onkin yrittämisen tutkinto vielä ja loppu vuosi lommooo ♥
Mukavaa tiistain jatkoa!
Tuoli ennen maalausta, ajattelin ensin tähtihulluna maalata tuohon istuin osaan tähden, mutta sain hillittyä itseni.

Onhan näitä tähtiä jo matossa....

Ja tähtiä seinässä...

Tämä kuva pahus kyllä todella pahasti vääristää todellisen värin,joka on harmaa ei tuollainen metallin sävyinen kuin se tässä näyttää.Mutta meillä on pimeetä!


 Kuvio on leikattu tapetista, samaa tapettia meillä löytyy olkkarin yhdestä seinästä.




Ja emännänjatke uudessa lookissaa :) Tuo pikkukaappi ja jakkara ovat Ikean tylsiä alunperin männynvärisiä.

2 kommenttia:

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)