maanantai 25. tammikuuta 2016

32 Tuolia




Rymsteerasin tässä yks päivä taas olkkarissa huonekaluja ja tavaraa nurkasta toiseen.
Ja lupasin perheelleni , että se on nyt sitten viimeinen kerta ainakin vuoteen...
Tätä lupausta en varmasti voi pitää. Ja tämänhän tein vain sen uuden nojatuolin takia.
Bongasin torista nojatuolin, sellasen mukavan ja harmaan. Mutta koska meillä on ennestään 32 tuolia!
Piti kiireellä myydä muutamia pois :D Ja 4 tuolihan jo meni tyttären kotiin ruokapöydän mukana.
No tuoli on nyt onnellisesti kotona ♥




Tuoli kyllä pitää peittää kaiken maailman peitoilla koska meidän 3 vuokralaista pitää tätä kiipeilytelineenään ja siihen jää kamalia kynnen nirhamia :(





Tässä nurkassa sen paikka nyt, en tykkää näistä meidän tummista lattioista. Olen yrittänyt saada isäntää innostumaan näiden maalaamisesta.





Ja huomiseksi on onneksi ohjelmaa, tuunailen taas yhden lipaston :D



                               Mukava kun kävit :)

                                                                       ♥ Tianna ♥

4 kommenttia:

  1. Onpas teillä tuoleja!!
    Hyvän löydön olet tehnyt tämän viimeisimmän osalta. Tummaa lattiaa vasten, varsinkin vaaleat huonekalut, erottuvat kauniisti :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mulla on joku kumma tuolimania :D Mä inhoon tota lattiaa!

      Poista
  2. Oikein mukavan näköinen tuoli, jossa varmasti kelpaa istuksia!
    Tori on kyllä hyvä paikka;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä on , mä bongasin jo taas sieltä aarteen ja HALVALLA! Kerron siitä joku päivä :D

      Poista

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)