keskiviikko 6. tammikuuta 2016

Pysähtyneitä hetkiä


Pyhäpäivää (taas)

Onneksi nämä nyt loppuu ja alkaa se arki.
Kyllä se arki onkin niin mukavaa kaikkine kiireineen, aamuherätyksineen, väsymyksineen yms.
Tänä aamuna heräsin, talo oli hiljainen kaikki nukkuivat :koira, ja 5 kissaa , ukko ja lapset.
Niin tosiaan meillä on 5 kissaa, mutta vain hetken. 3 niistä on pentuja ja muuttavat pian uusiin koteihin.

Ja pakkasta - 25 :) Mä rakastan pakkasta !
Kipaisin koiran kanssa pikalenkille, hän ei voi kävellä pakkasella ulkona :D. En tiedä kysykää häneltä?

Näissä hetkissä minä näen kuinka hetki on vain siinä, hiljaa, kuin odottaen....



                                   Hiljaisuus lumella..kuuletko?

         

                          Jäähtynyt aamukahvi....



                                    Eilen illalla sammuneet....


                                            Patterit loppu ?




                              Vuonna 2015


                              Björn W.


       Ihania pakkaspäiviä ja arjen humua sulle sinne 

                                                        ♥ Tianna ♥ 

2 kommenttia:

  1. Hyvin olet kuvannut pysähtynyttä tilaa! Joskus mielikin on näin kaamoksessa.. sitä energiaa tarviis ihan että kevääseen pärjäisi. Pakkasesta puheen ollen - nytkin se tuolla nurkalla paukkuu ja meillä muut nukkuu. Ja minä surffailen blogeissa. Mukavaa arkea ja pakkaskelejä ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Niin valvon minäkin ja blogeja selailen.Ei soi minulle kellot aamulla. Taidan kääntää kylkeä kun toiset lähtee :D

      Poista

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)