perjantai 8. tammikuuta 2016

Elän sekasorrossa (taas)


Kirpakkaa perjantaita !

Mä olen sotkenut koko talon taas :D
Ja kaikki lähti tuon kaapin maalaamisesta. Eilen hain sen pukkijalkaisen keittiön pöydän , joka on muuten kuin nyrkki silmässä meidän keittiössä :) Ja vanha pöytä menee asumaan väliaikaisesti tyttären kotiin, kun meillä ei yksin kertaisesti ole tilaa säilöä sitä. Vaikka tilaa on 200m2. Joo-o en tajua?



Assari Huldakin vaan nukkuu, hermostui varmaan tästä kaaoksesta :D Olen suhaillut kehyksiä mustiksi, vaihtanut lamppuja ja kaikkea vähän siellä täällä. Ja odotan kaapin kuivumista, että saisin sen paikalleen ja esitellä sen teille :)


Tää mööbleeraus ja tuunailu alkoi heti kun muulla perheellä alkoi arki. Minulla kun on pitkä loma kun puutarhurit saavat olla talviunilla ja kerätä voimia kevääseen.



Mutta minusta tämä sekasorrossa eläminen on voimaannuttavaa. Ajatus lentää ja ideoita pukkaa ja tavaraa tulee ja menee :D Tää on vähän kun tuurijuoppoilua. Kun kaikki on tehty ja paikallaan tulee "krapula". Mitäs nyt, ei osaa kuitenkaan olla ja asua ja nauttia . On vaan odotettava seuraavaa "retkahdusta". Jonka voi aiheuttaa vaikka pöytäliina :D



Mutta sellainen mä oon, ja on siellä ruuduntakana varmaan monta muutakin samanlaista ;)


Istumaan ei nyt ehdi, auto lämpiämässä ja pöydän kiikutusreissulle tyttären luo, jos vaikka kahvia sais :)




Tianna ♥ 



2 kommenttia:

  1. Siitä kaapista tulee varmaan kiva! Minäki oon täällä harrastanu mustamaalaamista. Siis kalusteille. :) Tunnustan tuon sisustuskrapulan. Ja kokoajan ainakin yksi projekti meneillään ja mielessä pari muuta. Ostin keinutuoliin tuollaisen taljan mustana. Se on leikattu neliönmuotoon ja sopi siihen istuinosaan juuri sopivasti.

    VastaaPoista
  2. Eikös olekkin elämä ihanaa :D Mä sain kaapin kuivaksi ja paikalleen ja seuraavan kaapin kimppuun! Krapulaa odotellessa ...

    VastaaPoista

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)