sunnuntai 17. tammikuuta 2016

Hämärässä mä ja Nikon :D


No niin, mä ja Nikon täällä vaan yhteiseloa opetellaan.
Kyllä se päivän valo vaan on niin paras kuvaamiselle. Salamavalo kuvat näyttää ihan vanhanaikaiselta tai jotenkin typeriltä, vai?





Nyt näitä kuvia sataa sitten kunnolla varmaan tässä seuraavat päivät :D





Kuten näkyy , en ole siivoillut tavaroita ja oikunut peittoja koska nämä on harjoitus kuvia ja sitä todellisuutta miltä kotona oikeesti näyttää. Ja usein vielä sekavammalta :D





   Yksi meidän vuokralaisista ♥



 Ulkona kaikki on paremmin :D


   Ja tarinankertoja itse , kuvaajana toimi nuorimmainen (salaa).

              Päivävaloa odotellen , hyvää viikonalkua sinne!

                                                              ♥ Tianna ♥

6 kommenttia:

  1. Uusi kamera vaatii opettelua ja harjoittelua, mutta on se vaan kiva harrastus.
    Ja tulppaanit pääsevät usein kuvaan täälläkin, lemppareita kun ovat. Ja kiva tuo ulkokuva.
    Jatkan harjoituksiesi seuraamista ja lukijaksi liityn. Tervetuloa katsomaan kuvia Tuulan elämään :)
    Lumista ja kivaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tervetuloa :) Todellakin harjoittelua ja taas harjoittelua. Paistaisi edes aurinko että olisi valoa!

      Poista
  2. Voi mitä ihania kisuja!! Mä niin tykkään, kun ihmiset kuvaa elämäänsä sellaisena kuin se on, liian monet blogit on vähän sellasia kiiltokuvamaisia, vaikka ihania kuvia on aina ilo katsoa. mutta siis elämä saa näkyä, ainakin mun mielestä:)
    mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pidän myös enemmän sellaisista missä elämä näkyy, en niinkään niistä missä mainostetaan jotain tavaramerkkejä. Mukavaa viikkoa sullekkin :)

      Poista
  3. Suloinen pikku kisuli<3
    Ja kivoja kuvia, olen kyllä niin samaa mieltä tuosta salamasta, tekee kuvista ällön näköisiä ja juuri niin vanhanaikasia!
    Mukavaa iltaa sinne, se ois pian maanantai selätetty:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta taas vierailusta :) Paistaisipa tuo aurinko ettei tarvitsisi ottaa vanhanaikaisia kuvia :D

      Poista

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)