keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Bye Bye Muumit


12. Helmikuuta 2014


Kyllästyin Muumi-hysteriaan tämän uuden Rilli-mukin myötä. Ja tuumasta toimeen olen laittanut mukini myyntiin. Hyvin on mennytkin kaupaksi. Täytyy olla todella Muumihullu kun maksaa vaikka 120 e mukista. No mutta olen "sijoittanut" saamani rahat mukavasti kaikenlaisiin sisutusjuttuihin. Ja nyt kun katselen ympärilleni olen todella iloinen, paljon enemmän on iloa silmälle uudessa lampussa, matossa tai missä vaan kun pölyisestä mukista vitriinissä. Ja pyydän nyt samalla anteeksi teiltä jotka olette edelleen Muumihulluja, anteeksi ja olkaa vain. Ihan kaikkia en myy osalla on jo tunne arvoa kun ne ostettu kun joku lapsistani on ollut pieni. Ja muutama on olevinaan niin arvokas etten myy ollenkaan, jääköön perinnöksi sitten :)



Jännityksellä eilen ensimmäistäni kirjoitin ja kivaa palautetta ystäviltäni sain. Ja tämän blogin aloituksen myötä tapahtui paljon muutakin mukavaa, uusia ovia aukeni jos näin sanoisin. Mutta palaillaan siihen sitten myöhemmin...kiitos kun lukaisit. Mä alan tutkimaan mikä mun Iphonessa on vialla kun ei tahdo siirtää kuvia koneelle. Siellä on ihania kuvia mun aarteista.


Vanha peltinen postikortti vm 1934.


Söpö suklaapurkki,kirppislöytö tämäkin :)




                                 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)