torstai 20. helmikuuta 2014

Muistoja Äidistä ♥

Sisustelu jatkuu täällä.Meillä on eteisaulassa lasivitriini johon aina fiiliksen mukaan laittelen kauniita esineitä esille.Eräs läheinen ystäväni on muuttamassa unelmiensa taloon toiselle paikkakunnalle ja kas Äitini synnyin seuduille.Asia sai minut muistelemaan Äitiäni joka kuoli minun ollessani vasta 4 vuotias.Minulla on rikkaus kaksi Äitiä ja tämä minun Äiti joka minut on kasvattanut on säästänyt minulle "aarteita" biologisesta Äidistäni.Asialle herkistyneenä laitoin vitriiniin nyt sitten muistoja Äidistä.Kauniita häälahjaksi saatuja hopea ruokailuvälineitä ja korurasioita joita nyt laitan tähän teidänkin iloksi.Herkistelyä tai ei mutta kyllä maailman kaunein sana on Äiti ♥ Kiitos kun vierailit.....
Häälahjaksi saatuja lusikoita jotka on nimikoitu ja kaunis korurasia ♥

Anja ja Paavo ♥

Hopeinen kynttelikkö ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)