tiistai 18. helmikuuta 2014

Tuunaus vimma iski jälleen

Tuli taas eilen käytyä kirpputorilla kurkkimassa aarteita.Ja sattuikin silmään mukavaa tapettia rullan puolikas.Ja siinä silmänräpäyksessä keksin mihin sitä kotona laitan :) Onneksi on tätä "lomaa" koulusta hommailla tässä kotona.Ehkä tätä läppäriä pitäisi käyttää myös opiskeluun.No mutta ensin mun täytyy touhuta nää juttuni loppuun ja sitten..Vaikka tuo ukko-kulta on sitä mieltä, että ei mun päästäni nämä sisustusideat lopu.On tässä tullut kaivettua kaapeista ja varastoista,autotallista ymn. kaikkea tavaraa poiskin.On todella mainio paikka nuo Facebookin kirppari sivut.Saa nopeasti ja helposti tavarat kiertoon ja löytää sieltä kyllä itsekkin kaikkea mukavaa.Mä olen kyllä todella koukussa noihin kirppareihin, mutta onneksi en ole yksin.Monta ystävää samassa jamassa :). Laitan nyt tähän teidänkin katsottavaksi mitä sain tapetti rullasta aikaan.Blogin on elänyt viikon ja paljon on jo kurkkijoita käynyt, olen iloinen siitä.Ja kiitos kun taas kävit lukemassa...Tiistain jatkoja teille sinne...



Makuuhuoneen tylsä Ikean vaatekaappi ennen...ja sori kun on niin pimeä kuva :)




Ja tässä kaappi tapiseerauksen jälkeen, piristää mukavasti valkoista tilaa..me like!







Ja Ikean puunvärinen lokerikko sai valkoista maalia ja tapettia pintaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)