perjantai 14. helmikuuta 2014

Hyvää Ystävänpäivää




14. Helmikuuta 2014









Parempi on 1 hyvä Ystävä kuin 10 huonoa, lohdutti isäni mua joskus kun olin lapsi.Totta tuokin, minä olen kiitollinen minulla on monta hyvää Ystävää ♥ kiitos heille olemassa olostaan.Tänään oli paikallisessa Nuoriso-pajassa Ystävänpäivä myyjäiset.Sinne oli pakko rientää vaikka flunssa ja tukalaoloni sanoikin muuta.Ja Ystävän kanssa tietenkin :) Oi ja mitä kaikkea ihanaa ne nuoret olivatkin siellä tehneet myytäväksi ja hinnat oli vähän liiankin halpoja kun hyvään tarkoitukseen tuotto meni.Nyt särkylääkettä naamaan ja laittamaan esineet paikalleen.Niin ja tulihan sitä kirppikselläkin taas piipahdettua kun se sattui siinä vieressä olemaan.Ja aina kun sinnekkin menee sillä asenteella, että antaa itselleen budjetin niin silmä näkee kaikenlaista todella tarpeellista ja ihanaa :D.Ja hops budjetti on kaatunut.Kuvissa ihanuuksia pajalta ja kaikki niiden taitavien nuorten tekemiä.Mä taidan alkaa sisusteleen ja toivotan teille mukavaa iltaa ja loman alkua niile kenellä se alkaa....ja kiitos kun kävit kurkkaamassa taas :)


Muistitaulu, naulakko ja pikkuinen kori ♥



Lasipurkkeihin virkatut koristeet , ihanat kynttilöille ♥


                                                   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)