perjantai 21. helmikuuta 2014

Sisustusliike Sikuriinassa

Tätä päivää odotin kuin kuuta nousevaa.Kävin sijoittamassa muumimukeista saamani rahat ihaniin kapistuksiin Sikuriinassa :) Ja mitä kaikkea ihanaa sainkaan ( mukien) tilalle.Kaupassa oli onneksi hiljaista vain minä ja ystäväni.Kannoin tavaroita kassalle ja myyjä löi kassaan, että tiesin paljonko saldoa on jäljellä :).Sen kerran kun voi ostaa melkein mitä vaan iskeekin valinnan vaikeus.No tunnissa sain shoppailuni päätökseen ja voitte uskoa miten happy happy olin kun kannoin kasseja autoon.Ja onnellinen oli varmaan myyjäkin kun teki hyvän tilin.En edes kehtaa sanoa paljonko sinne "sijoitin". No mutta jatkossa sieltä  liikkeestä ostetaan harkiten, ellei tuo ukko-kulta lotossa voita.(mä en lottoa).Hätäisenä ihmisenä kaikki on jo kotona omilla paikoillaan.Ja mä olen happy happy :)Ja perjantai-illan kruunaa perheen yhteinen leffa-ilta, menemme katsomaan Kummeli V.Laitan tähän nyt fiilistely kuvia joistakin ostoksistani..Mukava kun kävit taas ja perjantain jatkoja sinulle.



Popcornit saivat ihanan purkin :)

Lasikupu kokoelmani sai täydennystä.

Kaunis kynttilä lasikuvussa.

Kruunua ja ihana kyltti ystävistä ♥



2 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia. Mullakin muutama muumimuki, joiden tilalle ottaisin mielummin jotaki muuta nättiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä todellakin hullaannuin sinne.Ja yhtään en kadu "menettämiäni" muumimukeja.Nämä ja kaikki muu ihana on paljon kauniimpaa kun ne tylsät mukit.

      Poista

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)