torstai 13. helmikuuta 2014

Rippikoulua ja kuvien muokkausta

13. Helmikuuta

Keskimmäinen lapseni on tullut rippikouluikään.Ja hiihtoloma menee rippileirin merkeissä Bergvikissä.Tänään on treffit Rippipapin kanssa ja minun pitäisi kirjoittaa lapselleni jonkilainen kirje mukaan jotka sitten siellä leirillä lapsille annetaan.Rakkaudesta, välittämisestä ja muusta tärkeästä kauniita sanoja paperille saisi :)
Takaraivossa jo nakuttaa paine rippijuhlien järjestämisestä, rippilapselle tuo juhla tuntuu olevan tärkeä.Omastani muistan, että se oli tuskaa :)..anteeksi Äiti vaikka tätä tuskin luet. Ja täällä kuumeen kourissa kuitenkin olen opetellut kuvan muokkausta joka onkin todella kivaa!Ihan ihmettelen itseäni, etten aikaisemmin ole opetellut.Katsellut vaan kateellisena muiden hienoja kuvia.Ja täytyy sanoa, että upeita tulee kuvista.Olen iloinen :)

Kahvisäkki josta tuunasin taulun vanhoihin ikkunanapokiin :)



Björn Weckströmin signeeraama lasipullo Nuutajärvelle,kirppislöytö tämäkin .


Hulda-Neiti , meidän ihana Kiinanharjakoiruus, perheen lellikki :)
Minä alan rustaamaan kirjettä leiriläiselle ja otan flunssalääkkettä lisää.Ystäväni piipahti ja toi mustaherukkamehua, taidan lämmittää sitäkin :) Mukavaa jos kävit lukemassa ja aurikoista torstain jatkoa sinulle.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)