sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Kellarin ovi

Makuuhuone sai eilen uuden wanhan lampun♥

Meidän talon ullakolta löydettiin joskus vanhoja sanomalehtiä.Olen säästänyt ne kaikki (tietenkin). Pitkään on ajatuksissani ollut tehdä kellarinovelle jotain.Meillä siis mennään talon alle kellariin eteisaulasta.Ja oven lämpöeriste siis kellarin rapun puolella on tylsä (ei ole enään).Ruotsalaisten surkeaa jääkiekko menestystä katsellessa ajatus iski!Laita siihen oveen tapettiliisterillä sanomalehtiä.Ja minä siltä seisaalta lopetin lätkän tuijotuksen ja aloin hommiin.Ja hienohan siitä tulikin..Tosin kuvat eivät ole hienoja kun jostain syystä(en osaa käyttää) kameraani niin, että kuvat aina illalla on keltaisia :D.Mutta te ketkä meillä käytte pääsette näkemään totuuden miten hauska siitä tuli.Vanha Raamattuhylly joka odottaa ehostustaan on nyt viikon kuivut ja alkaa olla sellainen, että tuunaus voi alkaa.Ikäväkseni näitä kaikkia mukavia hommia jota olen haalinut itselleni häiritsee huomenna taas alkava koulu.Arki kuristaa oikeen kurkkua häämöttäessään, mutta niinhän se on kai kaikilla kun loma loppuu alkaa arkiahdistus joka onneksi loppuu huomen aamulla kun klo soi :) Eilisen iloja oli ihana lamppu jonka tutultani ostin kelpo hintaan.Lampun olin nähnyt tuttavani kotona ja katsellut sitä "sillä" silmällä.Ja nyt se on minun ♥..siis meidän :).Ja se sisustusliikekkin kummittelee mielessä kaikkine ihanine tavaroineen jotka joudun raskain sydämmin sinne jättämään.Mukavaa alkavaa arkea sinne teille ja olen iloinen kun kävit täällä :)
          
                 
Kurja kellarin ovi ennen...




Ja ovi nyt, vanha paperi ei ehkä kauheesti tykännyt liisteristä.Vähän ryppyjä,mutta eikös vanhat ole ryppyisiä :)

Tupakkaakin sai mainostaa vuonna 1960 Uusi Suomi.lehdessä.


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)